Kullanan var mı? İşe yarayan ? Ben zayıfladım diyen?
1balkizannesi kafeinsiz kahve değil mi o zayıflamak ne alaka
☝️☝️
🌿🌿
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Bende bekleyeyim burada
Rabia_kk 3 gündür kullanıyorum ben yok tutuyor bol su içiyor ben beğendim
bernnaa biraz araştırırsanız? fikriniz değişebilir.
1balkizannesi merhaba peki kilo verdiniz mi
1balkizannesi kilo verdinizmi memnun kaldınızmı
Ozidem merhaba düzenli kullanmadım maalesef 🤌