Sindirim sistemi düzenleyici aslında daha cok düzenli kullanmak gerekiyor yani bugün gazı var vereyim yarın yok vermiyim seklinde degil de 3 günde bir 5.6 damla şeklinde düzenli olarak veriyordum ben ve gerçekten o kadar iyi geldi ki bize çok şükür krizli sancılardan kurtulmustuk