Bebeğim 3 4 aylıkken aşırı öksürüğü vardı hastaneye gittik bir şey vermediler soğana karanfil batırdım baş ucuna koydum, ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm, sürekli buhar yaptım odayı nemlendirdim, bir kaba buz koyup başına koydum yapılması gereken her şeyi yaptım sanırım ☺️ sonra kayınvalidem ardıç yağı iyi geliyor dedi sırtına göğsüne ayaklarının altına sürdük 2 gün sonra geçmişti. Ardıç yağı deneyin bence ben faydasını gördüm.