anonim33 Son 1 haftadır aşırı huzursuz meme reddi var herşeyi ağzına götürmek istiyor salyaları akıyor ve eli sürekli ağzında sanki diş kaşıyor az önce baktım sertlik var normal mi bu ? Ondan dolayı bu huzursuzluk meme reddi olabilir mi?
-Eraymoms- anonim33 Damakları kaşınıyor büyük ihtimalle..oglumunda 4 aylıkken damakları kaşınırdı bol salyası vardı 5 aylıkken çıkardı. Calpol biraz ağrıyı hafifletir çay kaşığıyla verebilirsin
Azraada58 anonim33 tam 3.5 aylıkken başladı huzursuzluk 4 ayda dişi cıktı su parmak fırçalar varya anneler takıyor ondan al masaj yap onla canm daha snra tetagil kullandım ben birde emzik buzlukta sogutup verdim cok huzursuz oldugunda da calpol verdim calpolu her defasında tercih kullanma ateşi olmadıkça fazla huzursuz olmadıkca verme
Bebegimm1 anonim33 damakları sertleşiyor diş kaşıyıcısı kullanın benmki daha erken başlamıştı ebe bakmıştı diş değil damakları sertleştiği için demişti ilk zaten damak sertleşir snra diş yeri belirginleşir o şişer ve patlar tabi bu süreç aylar sürüyor
anonim33 -Eraymoms- amin inşAllah Allah razı olsun şurubu verir vermez huzursuzluğu gitti çok şükür 🥰
anonim33 Azraada58 ayy bizim bebek bakım setinin içinde varmış ne olduğunu bilmiyordum parmak fircaymis meğerse 😂 denedim ve çok iyi geldi şurup da verdim huzursuzluğu gitti Allah razı olsun sizden 🥰
-Eraymoms- anonim33 evet o çok güzel bir şurup benim elim ayağım ya resmen ne zaman huzursuzlansa aşıdan sonra vs hemen veriyorum rahatlatıyor uyutuyor ☺️
asortikpanda Bizimde 4 aydan beri agzi akiyor dönem dönem azalip arttigi oldu 10 aylik hala dişiçıkmadı 😅