Misbebekkk aysmaa 30.09.2025 ecza deposundan aldık bizzat güvenilir trendyoldan güvenmediğim için almamıştım ama bebeğim sevmedi mamayı kilo yapıyor ama yok bebek sevmiyor sanırım
Misbebekkk aysmaa ben 310 liraya aldım 310 dan veririm. E bebekte daha uygundu ama stok bulunmuyor orada o yüzden bu fiyattan almıştım
aysmaa Misbebekkk anladım biz comfort kullanıyoruz bı eşimle görüşüp döneyim size hepsini alamasam da belki birkac tane alabilirim bakalım
lohusaserbeti Alakasız olacak ama ben bu mamayı aldım kızıma bir kez verdim ağlamaktan çıldırdı mamadan sonra bu mamanın bilmediğim bir özelliği mi var acaba siz kullanıcısı olduğunuz için soruyorum