[silindi] Ulya85 ben grip olmustum bogazlarım filan cok kotuydu bebegımın yuzune nefesimi filan vermeden emzırdım Allaha sukur hıc bsey olmadı. Bol bol emzırın anne sutu alsın koruyucu oluyor
1bocek1cicekannesi Ulya85 ben emzirdim bebeğime şükür bişi olmadı aynı zamanda soğuk algınlıgı da vardı yüzümü çevirdim nefesimi yüzünden uzak tuttum
Deletedmom0028 Ulya85 maske takıp emzirebilirsin sütünden geçmez nefesinden geçebilir onun içinde maske
Ulya85 [silindi] grip degilim sadece atesim var 😭 gripli hali biliyorum. Atesliyken emzirilir mi emin degilim
[silindi] Ulya85 ben o durumda bile emzırılebilır demek istiyorum. Anne sutu koruyucu Yanı ates ten gripten VS den
Ulya85 Kizlar grip hakkinda bilgim var daha once yasadim ama ates farkli 😭 atesli emziren oldu mu aranizda. Grip degilim. Kemiklerim agriyor 38.3 ates
melisaninannesi Ulya85 öncelikle geçmiş olsun canım. Kesinlikle emzir ben evde hasta olursam diye maske bulunduruyorum eczaneden almıştım
AlyaaSu Ulya85 canım benimde öyleydi bide Griptim maske takarak emzirmiştim hatta mastit olduğumda ateşim 39 dereceydi ve emziriyordum