Elisam22 ikiside lazım ya 😂
Benim kızım hiç bırakmıyor beni 7 aylık.
2-3 ay önce robot süpürge aldık iyiki de almışım iyi kötü süpürüyordum ama robotu aldıktan sonra iyice bi yapıştı bana odadan çıkarmıyor bile iyiki almışız dedik tam zamanında almışız 😂 şimdi kızım emeklemiyor yürümüyor haliyle robot mantıklı ama ilerde her yer kırıntı olcak onun içinde dik Süpürge pratik olacak.
Dik süpürge de lazım yani hem arada kendin detaylı süpürmek için.
Benim toz torbasız normal bi süpürgem de var robot dışında ama şarjlı kablosuz istiyorum onu satabilirsem üzerine ekleyip dik süpürge alacağım.