ipek3435 şimdi gördüm bu başlığı. Geçmiş olsun size de. Benim de oğlumda tespit edildi başı hep bir yöne eğik duruyordu ve kafasının sağ tarafında düzleşme başladı ne yaptıysam düzelmedi. Şu an 4 aylık oldu ve Düzelmeyince bir sorun olduğunu anladım çocuk cerrahına götürdüm tortikolis dedi hemen fizik tedavi uzmanlarıyla iletişime geçtim ve pazartesi ilk seansımız var. Ben de umutluyum hem boynu hem de kafası düzelir diye. Bu arada benim bebeğim 28 haftalık hamileyken böbrek büyümesi kaynaklı enfeksiyondan strese girip tamamen aşağı indi hatta o kadar aşağıdaydı ki 5 dakikadan uzun ayakta kalamıyordum sancım başlıyordu doktorum neler denedi ama yukarı tekrar çıkmadı sürekli yattım bu yüzden ve doğuma kadar 11 hafta boyunca kafası hep aynı pozisyonda kaldı. Hatta kafasının yerini ezbere söylüyordum hiç değişmediği için. Doktorlar bunu sebep olarak gösterdiler.