123fff Kızlar ya doktorumuza ulaşamıyoruz bi süredir. 4,5 ayylığız infuluenza olduk onun ilacı infulfır kullanıyoruz ama düşmedi 38 hala duşta aldırdık acaba bide calpol versem fazla mı olur of ilk defa ateşi çıktı elim ayağıma dolandı beynim durdu resmen ordan oraya video izliyorum iyice kafam karıstı
ikikereannee 123fff bizde şuan kullanıyoruz ama o ateş düşürücü değil ki calpol verilir bu durumda yinede yanlış yönlendirmek istemem ama ben veriyorum 2.5 yaşında benimki sizinki küçük. İnfulavir ateş düşürücü değildir demek istedim sadece
Mlk026 123fff infulvır ateş düşürücü değil ki calpol mecbur vermelisin doktor bişey demedi mi. İnfluenza oldu sanırım influenza da ateş zor düşüyor bekleme hemen ver. Allah korusun havale geçirir.
Acabaymelike Ateşten korkmayın çıplak gezdirin bol bol eklem yerlerine ılık su uygulayın 4 saat geçtikten sonra geçmezse calpol verin eğer emziriyorsanız bol bol emzirin
suhlee İnfluvir virüsün çoğalmasını engellemek için verilen bir ilaç, ateş düşürücü değildir. 4,5 aylık bebeğiniz çok küçük influenza virüsü çok ateş yapar, bu ateş bebeği çok yorar ve çok zor düşer genelde. Mutlaka ateş düşürücü verin.