Arkadaşlar merhaba, ben hamilelikte 14 kilo aldım doğum sonrası ilk zamanlarda 11 kilo verdim 3 kilom kalmıştı ama emzirdiğim için vermek gibi bir çabam şu an yok 3 ay oldu doğum yapalı zaten ama benim sormak istediğim sezeryan göbeğim ilk zamanlar daha az gibiydi şimdi son zamanlarda iyice arttı gibi bayağı göbekliyim takmamaya çalışıyorum ama gider mi bu göbek 😣 6. Aydan sonra spora başlamayı düşünüyordum zaten ama bakalım