Kizlar ilk defa yoğurt mayaliyorum 😂 200 cc lik kavanozlara sütü koydum çok az ılikti el yakmayacak kadar. İçine 2 tatlı kaşığı falan yoğurt mayası koydum. Çok mu koydum ? Sizce tutar mı ? Bide sütle mayalık yoğurdu karıştırıp koymadım direkt yoğurdu sütun icine koyup karıştırdım. Yanlış mı oldu yaa 😬😬