Merhaba arkadaşlar 3 ay 9 günlük bebeğim 3-4 gündür çok değişti 😵💫 devamlı kucak istiyor, yatırınca ağlıyor, bazen kucaktada ağlıyor, uyumamak için ağlıyor bazen memeye gelince ağlıyor. Kendi kendine anakucağında duran çocuk şimdi yatırdığın an ağlamaya başlıyor 🥱 normal mi? Doktora götürmeyi düşündüm bir sıkıntısı var acaba ama ne dicem ağlıyor mu dicem gülmesin bana sonra 😂 birde böyle kendini kasıp popodan yukarı ittiriyor kendini sanki kızarak ağlıyor kasarak kendini çok üzülüyorum bu haline