Askpare Aceleci öyleyse 😊 benim kızımda 3aylık olmasına 1 hafta vardı döndü. 3 aylık oldugundan beri de sürünüyordu. Şuan 5 aylık baya baya emekliyor. Dönmek istediği yöne doğru destekleyin bunu her defasında yapın bi süre sonra kendisi yapmayı ögrenecektir 😊