sarfinazar 2,5 aylık kızımın tek gözü çok çapaklanıyor. Başına gelen var mı? Doktor ilaç filan vermiş miydi? Yarın doktora götüreceğim.
PamukPrensesannesii sarfinazar Bebeğim 5-6 aylıkken aile hekiminiz bu aylarda ilaç önermiyoruz demişti. Pamuğa çay batırıp sil demişti
Hmsltnkskn sarfinazar benm kızımın da gözü çapaklaniyor ve sulanıyor du hemen hemen kızımda iki aylık di teramisin krem var onu sürdük iki kere geçirdi hemen doktorunuz yazar size gidin gösterin . Çok etkili bir krem göz altına masaj yaptım kremle geçirdi çok sulaniyordu çok fazla capaklanma oluyordu geçirdi şükür
hatlen19 @"sarfınazar benim kızım da öyleydi papatya çayı yapıp pansuman yaptım 2 güne birşeyi kalmadı ama ben kesin olsun diye 1 hafta her sabah devam ettim şimdi hiç bir sıkıntısı yok çapaklanmıyorda
Glsn00 @sarfinazar Bebeğinizde göz yaşı kanal tıkanıklığı olabilir,enfeksiyon kapmış olabilir o yüzden çay yerine bence önce bi göz doktoruna götürün o uygun bir damla veriyor benim bebeğime vermişti göz damlası ihmal etmeyin.
neslihanca sarfinazar Benim de oğlum iki aylık tek gözü çapaklandı ve bir hafta on gün boyunca her gün öyle oldu ben önce anne sütüyle siliyordum ama tekrarlıyordu sonrasında bir hemşire arkadaşım sadece pamuğu ılık suyla ıslatıp silmemi söyledi anne sütünden mikrop kapabilir riske atma dedi bi süre de öyle yaptım on güne falan geçti