Bende normal doğum yaptım, hem kesik attılar hem yırtılma oldu çocuk dünyaya gelince. Çok dikişim vardı, oturmak ve ayakta kalmak çok zordu. Doktor antibiyotik ve parol iç dedi. Taharet suyu hazırla dedi (1,5 litre suyun içine 1 kapak batikon) dikişlerin üstüne dök dedi sonra sadece gaz kompres ile kuruladım. Her tuvaletimden sonra bu şekil yaptım tüm dikişlerim dökülene kadar.