Kızlar 26. Ayımız bitti. Dün tuvalet eğitimine başladık. Sinyal yoktu ama çok fazla çiş yapıyor ve sürekli üstü başı sırılsıklam oluyor hiçbir bez tutmuyor. Başladım ama 5 dk da bir çişini yapıyor. Bu normal mi yoksa beze dönüp biraz daha mı bekleyeyim. Bu kadar sık yapacağını düşünmemiştim hiç. Ne zaman tutmayı öğrenir? Yani kaç günde? artık tuvalete gitmeyi de istemiyor 🥺