buseatesch Elini yumruk yapıp sürekli ağzında gezdiriyor salyasi akiyo ben alt dis etini kasiyinca rahatlıyor dis çıkardığını düşünüyorum ama etrafımdakiler çok erken diyor yaşayan varmi bu durumj
153s34 buseatesch bzde de durum ayni ama bakinca dişin cikacagina dair bi şişlik vs goremiyorum ben 😂
Derya0655 buseatesch oğlumun o dönemlerde başları ama diş çıkması 7.ayda oldu. Etkileri erken başlıyor
minikkbebegim Bizde de durum aynı sürekli kontrol ediyorum var mi yok mu diye Kehribar taktim salyasinda azalma oldu biraz
Gizmokzilla buseatesch bebekler 2 aydan itibaren diş çıkarabilir hatta bazı bebekler dişli doğabilir 🌸