Dcl027 Kızlar deneyimlediğiniz gaz yapmayan yada az yapan mama markası nedir . Biz doğumdan beri hipp kullanıyoruz 51 günlük bebeğim ama son zamanlarda gazı çok arttı kaka yapma sayısı azaldı . Değiştirip bi karşılaştırmak istiyorum
Derya0655 Dcl027 evolvia ile çözüm bulduk biz. Genelde kime önersem memnun kaldılar. Şans verebilirsiniz ama biliyorsunuz bu mama olayı tamamen şans. Her bebeğe her mama iyi gelmiyor maalesef
eebruuu Mama alırken içeriğine çok dikkat edin bir çok mama da palm yağı var, içindekiler kısmına bakınca şok olmuştum. Ben sma comfort kullanıyorum bazen onu bulamadığım zaman sma optipro alıyorum bunlarda palm yağı yok .
Mihriiiiii Ben sma ve hipp denedim sma çok gaz yaptı hipp de palm yağı içeriyor ve sonra evolvia kullandık en güzel mama diyebilirim