Zll90 Sezerryan oldum ama çok gülsem vs hapşırsam altıma kaçırıyorum neden yahu, bebek öncesi yoktu böyle bir durum
koyunshaun Zll90 bende sadece gebelikte oldu bende sezeryanla doğum yaptım ama böyle bişey başıma gelmedi 🤷🏻
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Zll90 bence doğum şeklinizle alakalı bir şey değil bu durum ben normal doğum yaptım ama doğurduğum günden bu yana hiç öyle bir sıkıntı yaşamadım
Nursahmetyusufaras00 Zll90 vajinal kasma oluyodur öyle demişti ben gttim doktora üroloji gitmen gerekir
Nursahmetyusufaras00 Zll90 erkek üroloji bakıyor bu bölüm kontrol etmez rapor vermişti ilaç verir hap
Nursahmetyusufaras00 Zll90 oluyo bende de tutamama tutmadan tuvalete gitmen gerekir ama görün derim kaç yaşında sin
Nursahmetyusufaras00 Nursahmetyusufaras00 kadinsal durumlar da gerekebilir belki kasma demişti doktor kadınlar da oluyo diye