Kızlaaaaar 10 aylık bebeğim var 2 ay sonra doğum günü yapıcam e haliyle şimdiden hazırlıklara başladım anca yetişirim 😂 sorum şu ki maket pasta yapmak istiyorum strafordan straforu hallettim fakat neyle boyayacağımı bilmiyorum yani nasıl bir boya kullanmalıyım öneriniz var mı ??