beyzzsenturkk_ nurozge yani ne zaman başladı bilmiyorum ama 1 yasına az kaldı al diyorum alıyo ver diyorum veriyo ye diyorum yiyo kendisi de veh veh diyo bazen elindekini uzatıp yiii diyo