Kızım 4 yaşında gece birden hık hık sesi geldi hanımda yatıyordu baktım morarmış bilinci gitmiş hemen acile gittik kan tahlilleri yapıldı ve nöroloji baktı kardiyoloji bir değer yüksek çıktı dedi nörolide tomografide bir şey yok dedi eeg verdi ama çok ileri tarihe verdi özel hastanelerde çocuk nöroloji yok elim ayağım tutmuyor şu an