merhaba arkadaşlar bebegim 5 ay 22 günlük bebegimi boynu yamuk diye götürdüm baş parmakları içe içe bükük ara arada yumruk yapıp sıkıyor normal dogumdu tomografi istedi doktor neden olmuş olabilir yada başına gelen varmı neden şüphe duydu acaba yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim