Ozlmyldrm bizimde o ayda uykumuz azdı sana tavsiyem yarım kundak bence uyku için ideal ben yapmadım geç fark ettim ama yarım kundak kesinlikle faydası var. Ayrıca masaj ay bolboll sakinleşti kalabalığa az çıksın ilk 3 ay mümkünse çıkmasın. Bu ayda bu damlayı verme bence , emziriyorsan sen uyku yapıcı şeyler iç Melisa çayı gibi belki bebisi etkiler. Koliksede ona çözüm bulman lazim