Milameri Bu 4. Ay atağı neymiş böyle 🥺 gunduzlerı sureklı uyuyan bebegım artık uyumuyor uyusada sadece yarım saat uyuyup kalkıyor gecelerıde uyanıp aglıyor sızde durumlar nasıl ?🤦♀️
ma9419 Milameri gündüzleri en fazla yarım saat uyuyor uyanıyor o da iki kere falan. Gecede 4 saat uyurdu şimdilerde 1,5 2 saatte bir emmek için kalkıyor
Filizpektass Milameri Bizde de aynı canım kaç günlerdir doktor doktor geziyorum acile falan gittik ama gaz dediler birde besin alerjisi olabilir dediler 4 Aydan sonra yani bişey bulamadılar öyle dediler
Filizpektass Milameri sürekli ağlıyor yavrum bişeyi var zannettim bende işte doktorlar sadece onu dedi tahlilleri falan temiz çıktı
Shylbkt Bız 3.5 aylıktan beri öyleyiz suan 4 ay 18 günlüğüz hala düzelmedi gündüzleri en fazla yarım saat geceleride her saat başı aglayarak kalkıyor🤦🏻♀️😒☺️
Milameri Bende doktora goturmeyı dusunemedım degıl bıseyımı var bıyerımı agrıyır dıye .Uykusuzluktan yorgunluktan gözümüzü acamıyorum 😥 hı bide bızımde gecelerı saat bası kalkıyor 😥
Filizpektass Milameri aynı canım götürme ben götürdüm hiç bişey bulamadılar süt besin alerjisi dediler bana diyet verdiler yani süt ve süt ürünlerini yeme dediler işte ama çok saçma acaba böyle olan var mı ki alerjisi olsaydı en başında belli olmaz mıydı diye de düşünmüyor değilim hani
Milameri Filizpektass arkadasımın bebeği süt alerjısıydı en basında doğar doğmaz anlamıslardır canım haklısın