Kızlar benim Tefal marka normal utum var güzel de utuluyor memnunum ama kazanlı almak istiyorum hevesleniyorum utulerken el kol agritmiyo falan diye. bide çevremde kullananlar çok memnun. Kendi ütümün ikinci eli 2000 falan onu satıp ikinci el kazanlı almak istiyorum ama emin de olamıyorum model konusnda kararsizim bütçem en fazla 2500e el verişli ve bunun altında da baya ütü var birçok uygulamada. Tefal ya da Philips diye düşünüyorum sizin onerebileceginiz model marka var mıdır ona göre almak istiyorum