Alya3361 Kızlar doktor kızıma infuluenza teşhisi koydu ateşi iki günde düştü ama çok halsiz sürekli uyumak istiyor iştahı hiç yok ne yapabilirim iştahı için başına gelen var mı kısa sürede nasıl toparlarız 😔
Asafmommy Alya3361 şu an benim oğlumda aynı durumda hiç bişey yemiyo sürekli emmek istiyor bide halsiz kıpır kıpır olan çocuğum şimdi yerinden kalkmak istemiyo
hilaldorukk Alya3361 bugün 3.gün ama hals gözlerinin feri yok resmen ateşi yok çok şükür artık ama hali vakti kalmadı
Yldzzzz 5 gün sürüyor etkisi covidden daha kötü 6 aulik bebeğim oldu 5. Gün kendine geldi cocuk ama yemesi içmesi bi kac gün daha sürdü yemiyordu