Kızlar kızım 15 aylık, son 1 aydır dışarıda bebek arabasından indirip çimenlerde parkta yürümesine izin veriyorum, o zamandan beri dışarı bebek arabasıyla çıkınca yarım saat sonra sıkılıp inmek istiyor, geri oturtmaya çalışınca kriz yaşıyoruz. Bebek arabasına bindirme fobim oldu resmen😔 Bebek arabamız baston bebek arabası, doğduğundan beri aynı arabayı kullanıyoruz rahat diye. Acaba arabasını mı sevmiyor, değiştirsem daha rahat bir araba alsam oturur mu yoksa dışarıda yürümek hoşuna gittiği için mi sıkılıyor artık? 🥴 Geçici yaşı itibariyle olan bir durum mu başına gelen var mı bu dönemde ?😬 dışarı çıkınca bir süre sonra salsam düzgünce yürüse tamam ama deli dana gibi her yere saldırıyor sağa sola koşturuyor, kapüşonundan tutarak yürüyoruz 😑