tazeeeannee kızlar bebeğimin dehidrogenaz testi yüksek çıktı eczacımızda çok susuz kalmış su vermen lazım dedi su vereniniz var mı hiç bebeğine😒
Ballilokmam11 tazeeeannee ben vermedim ve evet o test sonucu Boyle biseyse yine de doktora danismadan vermezdim
meryyaydin tazeeeannee Anne sütünün zaten yüzde seksen sudan ibaret. Gerek yok bence vermeye. Ben ilk bir hafta vermiştim. O zaman bebeğim emmiyordu ve yazın ortasıydı. Doktorum da bu gibi durumda ver bebeğin vücudu susuz kalmasın demişti. Onu bile korka korka verdim. Emmeye başlayınca hemen kestim
Opecert tazeeeannee mama alıyo mu?bizm doktorumz eger sadeve anne sütüyse gerek yok ancak mama da alıyosa mama cogunlukla karacigerde depolanıyor damla damla da olsa su verin demişti 2 aylıktan sonra kaynatıp ılıttıgımz sudan verdik bir sıkıntı yaşamadık ama doktor önerisiyle tabiki
tazeeeannee etrafımdaki herkes baskı yapıyordu zaten su vermem konusunda şimdi eczacıda söyleyince iyice baskılanmaya başladım kararsızım annem bana sen susuz kaldığın için biz seni 40 günlükken öldün sanıp hastaneye götürmüştük diyor kayınvalidem sudan bi şey olmaz diyor karışık işler gerçekten.
meryyaydin tazeeeannee yok ya gerek yok. Mama alan bebekler bile 1 yaşına kadar su ihtiyacı olmazmış. Dr Osman Gönülal’ı youtubedan, instagramdan takip etmenizi öneririm.
GayeAlparslan tazeeeannee hayır olmadı aksine faydası oldu diye düşünüyorum şuan 11 aylık olmak üzere çok güzel su içiyor ek gıda sknrası doğduğu dönemde mama arkası su verdiğimde mama kalıntısınıda temizlediği için pamukçük da olmadı
refresher Anne sütü veya mama alan bir bebek için suya ihtiyaç yoktur, ek gıdaya başlayınca bile az miktarda veriliyor bazen ona bile ihtiyaç duyulmuyor. Anne sütü sıvı ihtiyacını karşılıyor mama ise zaten suyla hazırlanıyor
Maka_Paka Mama içiyorsa su da veriliyor kaynatıp soğutup. Doktorun önerir zaten mama içtiği için. Danış