Merhaba kızlar, bebeğim bugün 14günlük oldu ve göbek bağı hâlâ düşmedi. Epey kurudu kabuk dökülüyor artık ama bebeğim bugün epey huysuzlandı acaba göbeğinden dolayı bir sıkıntısı mı oluyor artık diye korkmaya başladım. Kanama akıntı vs yok ama göbeğin içi sarı mı yeşil mi rengi de tam göremiyorum azıcık kenardan göbek kalkıyor ordan görüyorum. Bu da normal mi?