Alliiinn kizim hep kalabalığa alışmıştır hiç korku yaşamadı 10 aylik yalnız kalınca agliyo sıkılıyl kalabalık olunca sevimlilik yapiyo seviniyo çünkü hep kalabalık ortamda büyüdü bnm kiz , o yuzden olabilir pek cikarmamişsinidir korkuyodur yada alışması lazım biraz , bnm kuzenim vardı bebekken abo ağlama krizlerine giriyorum başka insan görünce annesi pek çıkarmamış o yüzden