kizlar oglum 33 gunluk ve istisnasiz dogdugu ilk gun bile sabaha kadar aglamisti ve hala öyle .. cok yiprandim bu kolik mi bilmiyorum belli sancisi var ama gazini kakasini guzel cikariyor halbuki… mama ilerliyoruz bu arada .. aptamil presyno kullaniyorum hipp combiotic, sma vs verdim ama bu gazdan dolayi bide aptamili deniyeyim dedim. mememi tutmuyor ilk gunden beri red var ilk 2 hafta kendimi o kadar yipratmistimki emmiyor diye her gun agliyordum hala oyleyim ama cocugumun aglamalari emzirememe uzuntumunde onune gecti.. uyanik kaldigi ve beslendigi sureler disinda hep ama hep agliyor neyi yapmicam dediysem yaptim yapiyorum ayakta salliyorum , esimle battaniyede salliyoruz, pilates topunda zipliyoruz cunku katila katila agliyor nefesi kesiliyor artik elim ayagim birbirine dolandi. kolik bebek sesleri vs tavsiyelerin hepsini yapiyorum ama yok banamisin demiyor. sab simpleks kullandim 3 hafta ve simdi metsile gectim .. nolur bilen biri anlayan biri ve ya benimde cocugum boyleydi su zaman gecti diyebilecek biri yazsin bana yardim edin 1 ayda 10′yil yaslandim :( bu arada doktorada cok goturduk gazli diyorlar tamam ama hep hep her saat aglayacak kadar nasil bir gaz nasil bir sancidir bu cikardigi halde…