Arkadaşlar bir dönem tuvalet iletişimi uyguladım fakat sonrasında zorlandığım ıcın bıraktım suan bebeğim çiş demeye başladı bazen yapmış oluyor dün de beni lazımlığının olduğu yere götürdü oturmak istedi oturttum bugun de aynı şekilde çişini yapmış çil diye goturdu oturttum bende fakat kalkmak istemiyor napıcagmı bılmıyorum deli gibi ağlıyor giydirmeme izin vermiyor ıkıdır bunu yaşıyorum