adairem Aptamil prosiyno marka kullanıyordum ancak gaz yüzünden conformile geçtik. Conformil sanki daha yoğun gibi bir bilginiz var mı
kartanesi__ adairem 2 buçuk ay kullandık comformil i zor bulunduğu için bulamadık presneo ya geçtik 4 ay 10 günlüğüz 15 yaşında kızım var oda doğduğunda 6 ay comformil kullandık sindirimi güzel bir mama
bengonca Benim kızlarım da 2.5 aylık çok gaz yaptı Aptamil bizde. Hipp organic combiotic e geçtik rahatladı kızlar
adairem bengonca yaa normalde de bebeğim aşırı gazlı biz mamaya yeni başladık hep gazlı olduğu için neyden kaynaklı bilemedik doktorumuz yine de değiştirelim dedi inşallah gever