İyi akşamlar,
Dün bebegime verem hariç 2 inci ay aşılarını yaptırdık. Dün öğleden beri ateşi 37.5 lerde. Dün öğlen calpol verdim, 4 saat sonra gece için fitil verdim. Bugün 37.8 çıkınca calpol verdim. 37 de sabitlendi şuan, düşürmeme gerek var mı. Bir de aşı sonrası ikinci gün, ne zaman geçer bu illet?