Şöyleki kendisi ana kucağında mutfakta yanımdaydı odaya giderken yine anakucaginda.. abisi önümde yürüyünce onu beklerken nasıl oldu anlamadım yere düştü o anki telaşla çığlık çığlığa kaldım çok şükür bişey yok hatta aglamadi da ben kalbim durdu sandım onu yerden aldığımda battaniye kafasının altına gelmişti çok şükür görünürde herhangi bir kızarıklık şişlik yok dediğim gibi hiç ağlamadi bile bişe olmaz değilmi eşim evde değil hastaneye gitsemmi çağırıp