3 ay 1 günlük bebeğim var emerek uyuyordu onu unuttu şimdi sallıyorum reflü yatağı ile ayaklarımı yana çekip olduğu yere bırakıyorum ama odadan çıkar çıkmaz nasıl anlıyor bilmiyorum hemen ağlıyor gelince yine uyuyor beşiğe koyduğumu da anlıyor derin uykusunda olsa bile beşiğe koyar koymaz uyanıyor nerde yanlış yapıyorum acaba 😩