zmiraymom ben granül sabun kullanıyorum deterjan olarak kendi kıyafetlerimizi herşeyimi böyle yıkıyorum. Ama küçük olduğu için sıcaktan olabilir ter bezleri tam çalışmadığı için bizde de sık sık kızarıklıklar oluyordu büyüdükçe hiç olmadı artık yenidoğanda oluyor isilik tarzı sıcaktan terden. Hala aynı deterjan aynı yemekler yiyorum emiyor. Yine siz daha iyi bilirsiniz tabi