Ozooo Yorum yazarken bi alt satıra geçip # işareti koyup boşluk bırakıp [color=ingilizce renk] yazıp yazacağını yazıp gönderin gelsin 🤪
Binnur_cam Ozooo yaa bu nasıl böyle büyük kalın oluyor onu öğret bana noluuuuurrrrrrr pek sevgili moderatör 🙏