Arkadaşlar 10 aylik oldu 3 gündür tek uyku yapıyor sabah 7 de uyanıp sadece 1 saat uyuyup bu kadar enerjili nasil olabiliyor anlamıyorum. Uyku saati geldiğinde bebegim deliye donerdi şimdi o kadar mutlu ki saatlerce ayakta bana mısın demiyor akşam 8 de uyuyor gece de sık sık ağlayarak kalkıyor ve birazcık iştahsız sürekli içimden helpppp diye bağırıyorum 🤣 atak mıdır nedir bu kızlar