3.Ay 16 gün oldu. İlk doğduğu zamanlar ozellikle de 40 gün içinde o kadar büyük zorluklar çektim ki logusalik depresyonunu bile dibine kadar yaşadım. Şimdi önümdeki zor zamanları bekliyorum ne zaman gelecek diye acaba dış dönemi ne kadar zorlayacak beni ve bebeğimi buradan okuyorum paylaşımları ama inanın bu günler hep gelip geçici öyle düşünün ve bebeğinizin tarafından bakın empati kurun dünyayı keşfediyor dişleri çıkarken onlari zorluyor ve annesinden başka güveneceği sığınacağı başka bir kimse yok. Bence kendinizi böyle telkin edin kolaylıklar dilerim 🌸