Ben anne karnında hissetmesi için ilk haftalarda falan açmıştım ebemiz fikir vermisti. Sonraları bana saçma geldi klasik müzik açtım karnımdayken de dinliyordum zaten hem rahatlatıcı hem de kulağa hoş geliyor öyle de uyuyor bebeğim uykuya dalınca yavaş yavaş azaltarak kapatiyordum şimdi desteksiz uyutuyorum 3 ay 16 gün. 4.aydan sonra nasıl olur bilemem