Kızlar bı butikten swetshirt aldım yılbaşı gecesi tatildir diye biz kargoya verdim işleme girmemistir salı girer dediler neyse bugün Perşembe daha hala ürün yok bide bana kaybolmuş ürününüz diyo ben tekrar gönderim sağlayacağım dedi hala tık yok parayı da peşin yolladım 574 TL kızlar dikkat edin diye uyarıyorum