Merhaba hanımlar, oğlum 9 aylık
Boyu iyi de (75), kilosu (10) bana az geliyor sanki daha tombik ola bilir çünkü bütün gün kajudan tut incir kurusuna kadar dürtüyorum ağzına ama pek iştahlı diyil. Pekmez denedim iştahı için ama pek etki etmedi gibi.
Balık yağı kullanmak istiyorum da doktorlar 1 yaşından sonra öneriyor.
Aranızda hiç kullanan oldu mu bu aylarda? Ya a başka fikri olanlar?