Gulcinavci 6 ay 22 günlüğüz üstten patlamış dişi normalde alttan olması gerekmiyor muydu normal mi acaba
Zehranur12 Gulcinavci hayırlı olsun darısı başıma inşallah dün doktor kızımın ağzına baktı hiç dişi yok arka dişi bitane patlamak üzere dedi bizim bebeler ön dişleri sona bırakacak sanırım😂
CizerBirAnne Gulcinavci normal 😊 benim kızımın da ilk dişi üstten çıktı, bir tane. Sonra alttaki iki kesici dişi çıktı. Hatta kesici dişleri tamamladıktan sonra, azı dişleri çıktı, köpek dişleri sona kaldı 😃 yani illa belli bir sırayla çıkması gerekmiyor.
Gulcinavci Zehranur12 Daha çıkan bir şey yok canım beyazlık var gözüküyor sadece amin darısı başına 😂
Gulcinavci CizerBirAnne Ben emziriyorum dişi çıktığında canım çok yanar mı ısırır mı şuan bile kaşındığı için çekiştiriyor