Herkese merhaba uzun zaman olmuş forum’a girmeyeli 🤭o yüzden kullanıcı adımı unutmuşum yeni hesap açtım.. fikirlerinizi almak istediğim bir şey var. Benim kızım 2 yaşında arkadaşımın oğlu bir buçuk yaşında tam 6 ay var aralarında. Bu ara biraz sık bir araya geldik, şöyle ki onun oğlu annesi ortamda yokken ya da mesela benim kızımı kucağına almışken ya da şakasına bile ben gidiyorum dediği zaman çocuk kıyameti koparıyor öyle böyle değil aşırı ağlıyor. Benim kızım tam tersi çocuklardan bebeklerden kıskanmaz beni birini kucağıma alsam uzaktan bakar Güler, ya da ortamdan uzaklaşırken anneciğim ben gidiyorum dediğimde arkamdan el sallar.. hatta bazen eşime bırakıyorum arkamdan ağlamıyor ama ben yokken de hep beni soruyormuş anne nerede diye, kapıya filan gidiyormuş bu kadar. Bana bu normal geliyordu aramızda güvenli bağ oluşmuş diye ama bu arkadaşım durup dururken sizin aranızda güvenli bağ oluşmamış çocuk seni takmıyor başkasını seviyorsun öpüyorsun kıskanmıyor gibi şeyler söyledi. Gerçekten çok kafam karıştı, oğlunun yaptığı normal mi sizce benim kızım mı anormal 🙄 nedir bu güvenli bağlanmanın doğrusu aydınlatır mısınız beni 🙄 Bu arada benim kızım onun aylarındayken de böyleydi yani yine ağlamazdı