Ozlmyldrm 2 aylık asla uyumuyor ne gündüz ne akşam anca kucakta bıraktığım an uyanıyor. Doktor normal dedi nasıl olacak böyle. Ne zaman düzene giriyor. Tecrübelerinizde muhtacım valla 🥹 Uyku eğitimi için erken sanırım birleysen anlamıyor ki çok ufak
Eylul301023 Ozlmyldrm şu an benimde öyle 67 gunluguz devamlı kucağımda uyuyor bıraktığım an uyanıyor alıyorum yine uyuyor
babykoc Ozlmyldrm benimkide öyleydi sürekli kucakta uyurdu 3.5 aylık oldu yeni yeni yatağa geçti yüzüstü uyut onda da yüzüstü yatırmayı dene belki öyle uyur
tgb37 Ozlmyldrm bizde öyleydik henüz gece gündüz ayrımı yapamadığı için öyle 3 aylık olucaz 1 haftadır düzene girdi gündüz az uyuyor 4 saat fln gece de normal uyuyor dizinde 15 güne düzelir inşallh
durukusmom Ozlmyldrm birebir aynı durumdayız bence atak dönemi olduğu için. 8.hafta atağı deniyor bazı bebeklerde tarihler kayabiliyor benim kızımda hep 1 hafta sonrasında geliyor şu an 9.haftadayız 2 gündür aynı anlattığınız durum var
tgb37 Ozlmyldrm bende doktora öyle demiştim çünkü bir kere 36 saat uyumamıştı doktorda gazı var canı çok acır senin başın ağrısa ağrı kesici almadan duramıyorsun o bebek nasıl uyusun demişti
Ozlmyldrm durukusmom valla benimki 2 haftaya yakındır böyle ya Allahım canımdan bezdim gerçekten ağlamaktan helak oluyor içim acıyor yazık
Fatma6328 Ozlmyldrm çok normal benimki 11 aylık yine öyle ama eskisi gibi değil kucagimda uyur hep o aylarda nalesef hep öyle oluyor
tgb37 Ozlmyldrm bir yeri ağrıyor olabilir bir çay kaşığı calpol da verebilirsin bi doktorunuza sorun isterseniz
Rumeysaden Ozlmyldrm normal canım 5. Ayda düzelir uyku eğitimi verirsin ben 5. Ayda verdim çok şükür ondan beri ne gece ne gündüz süper uyur büyük insan gibi
Ozlmyldrm tgb37 yarın kontrolü var 2 ay için valla sorucam rutin oluşturmak adına bay bay night damla gördüm bitkisel içerikli hiç duyan kullanan var mı ? Çocuğa yazık ya bende çok yoruluyorum verimli olamıyorum ki çocuğa o kadar zor uykuya geçiyor ki
tgb37 Ozlmyldrm o damla içeriği uyutuluyor bebeği yani bilmiyorum ama bende çok çaresiz kaldım yinede vermedim yakınlarımız yok mu onlar baksa bi kaç saat siz uyuyup dilenseniz
Rumeysaden Ozlmyldrm canım ama senin bebeğim coo küçük o damla için çok zararlı bebekler böyledir ilk aylar mecbur böyle geçiyor dediğim gibi 5. Ay gibi düzelir bu doğal bir süreç kendini güvende hissetmez uyanır gazı olur uyani anne kokusunu alır uyanır birde kırmızı veya turuncu gece lambasi da kullan canım uykuya yardımcı oluyor
Eminemmmmm Ozlmyldrm yakınlardan yardım iste maalesef kötü bir durum ama geçici ben çocuk büyüyene kadar gururu bir kenara bıraktım yardım istedim annemden kayınvalidemden
Ozlmyldrm Eminemmmmm annem ve kayınvalidem başka şehirdeler ki annem 40 ı çıkana kadar ve öncesinde bendeydi kadın daha napsın kaynanama gelince maalesef kendisiyle pek rahat edemiyorum birde kocasını alıp geldiği için olmuyor yani