Yyagmur3 2 ay önce kızım domuz gribi olmuştu sonra bende rahatsızlandım 3 gün çektim ilaç verilmyo diye. Kızımı kontrole götürünce çocuk doktoru öksürüğümden korktu, bende mecbur çekiyorum ilaç kullanamıyorum emzirdiğim için dedim. Doktor olurmu öyle saçma şey emziriypsun diye zatürre mi olacaksın dedi hemen gittim doktora iğne oldum, antibiyotiği VS ilaçlar verdi beklemene gerek yok ilaç içince ama istersen 1 saat bekleyebilirsinde dediler. Bneşm kızım 16 aylıktı ama yani bazı doktorlar kullanılmıyor diyorlar ama birçoğu da kullanılıyor diyor doktora danışarak kullanabilirsiniz.