Merhaba benim bebeğimde oldu devlet hastahanesine götürmüştüm egzama demişti ona göre şampuan şurup ve krem vermişti ama işe yaramadı kaşıntısı da vardi ve yüzü bu şekilde olup yara oluyordu kaşımak tan sonra ozeldeki bir doktoru önerdiler bize götürdük çoklu besin alerjisi olduğunu söyledi ve ben geç kalmıştım maalesef çünkü emmek istemiyordu yediklerim dokunuyordu erkenden teşhis koymuş olsaydık doyet yaptirtacakti doktorum ve emzirmeye devam edecektim , tavsiyem kesinlikle iyi bir doktora götürün bizim tedavimiz locoderm kremiyle bir krem daha vardi hatirlamiyorum ve rapoelu mamayla olmuştu mutlaka götürmenizi tavsiye ederim, çok geçmiş olsun geçecek bu günler emin olun🥰