xbebegimx aynısı bende de oldu, fışkırtarak kusma ve vucutta isilik gibi kızarıklıklar. Şimdi geldim doktordan alerji dedi ve süt ürünleri diyetine aldı beni. Fışkırtması da reflü ya da fazla beslenme değil, o da alerjiymiş. Bir de kaka örneği alıp test yapacaklar.